Przejdź do głównej zawartości

Link building w praktyce

Linki, linki, linki i jeszcze raz link building - dla sporej części pozycjonerów jest to najważniejszy detal mający wpływ na pozycje stron www w Google. Dzięki temu np osoby prowadzące sklep ecommerce mogą sprawić, że ich sklep będą odwiedzać nie 100 osób, dziennie jak miało to miejsce do tej pory, lecz 1000 osób dziennie. Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie jak taki wzrost zainteresowania sklepem przełoży się na sprzedaż i na zysk firmowy? No właśnie - będzie bardzo duży dzięki link building.

Ze stuprocentową pewnością to prawda, jednak najbardziej wartościowe są jakościowe linki, które są tematycznie połączone z naszą stroną i mają kontekstowe połączenie. Oprzy tym domena linkująca także powinna być w miarę zaufana i mieć wysokie wskaźniki PA i DA. W innym wypadku link zwrotny mo że być bardziej szkodliwy niż pomocny. Powinniśmy zatem uważać na to, by nie wstawiać odnośników do stron pozycjonowanych na portalach, które są zawirusowane albo mają powiązanie z branżą porno, ponieważ z reguły takie strony ciągną naszą stronę w dół. Jak więc się tego wystrzegać i nie popełniać kluczowych błędów przy linkowaniu? Przede wszystkim musimy linkować wyłącznie w oparciu o przetestowane SEO pakiety. Takie pakiety linków tematycznych możemy nabyć w internecie, gdyż istnieją tam specjalne sklepy. Na stronie głównej sklepu powinna znajdować się oferta z szerokim wyborem. Znajdziemy tam zestaw linków dotyczących stron weselnych, gamerskich, sportowych, informacyjnych, edukacyjnych, elektronicznych, finansowych i sporo więcej. Nie zabraknie też specjalnych zestawów pochodzących z serwisów WEB dwie.0 oraz for dyskusyjnych. W obecnych czasach bardzo istotne są także linki z Mediach społecznościowych i tych oczywiście także nie braknie w ofercie na stronie firmy oferującej zarówno tanie SEO pakiety, jak i kompleksowe usługi pozycjonerskie.
Polecamy: usługi seo